5 min kvar!

5 min kvar!
Nu är det bara 5 min kvar tills att jag ska tvätta ur blekningen, HOPPAS på ett mycke bra resultat nu!
såhär blev mitt hår i lördags när jag färgade de :S .... hmmm mjo det skulle bli blont med det blev en aning ljusare och oranga slingor! usch usch! men nu ska jag bli blond och håret är väldigt ljust just nu :) jippi, eller hmmm det kanske jag inte ska säga ännu :P haha kommer snart tebax!

/C

ÅÅåÅÅÅÅh idag har jag fått den tredje boken av gosspgirl serien :) och jag är en av dom som inte fick första boken med vecko revyn ;) haha, bra på att välja bäcker helt enkelt? så det blir väl att mysa med den ikväll, och hmmm, matteprov imorgon,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0