Cameron Diaz / Thailand

Cameron Biaz

Var lite osäker på hennes nya hårfärg först, men nu när jag ser de här bilderna gorguless! Hur otroligt snyggt? Har alltid tyckt att hon och Kate Moss är lite lika, någon som håller med mig? :)

Över till annat,

Har packat lite nu, ska bara ha med mig en ryggsäck! Annars blir det mycke oh släpa på när vi far runt nere i varma Thailand. Först nu har jag fått resfeber, inte tänkt på det så mycke även fast jag vetat om det jättelänge! Men det är imorgon imorgon imorgon! :D

Ska ner och äta glass nu för det lär jag inte våga äta på en månad

Hare bra /C
 

Kommentarer
Postat av: sara

åhh jag vill också till thailand :D

2006-12-08 @ 22:53:37
URL: http://saraolsson.webblogg.se
Postat av: Emma

Trevlig resa :D Jo visst är dom lika ! :)

2006-12-09 @ 11:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0