en helg?

Ställer en fråga angående mitt utséende på min blogg. Ska jag göra en ny juligare bakrund eller låta den vara? RÖSTA!

Idag har vi haft två prov då, gud jag hoppas verkligen det gick bra på so:n för det var en fråga jag inte läste som jag kunde svaren på om jag läst så om jag får ig så blir jag riktigt sur! måste läsa nogrannare! aja jag går ju i 8:an så jag har ju hela 9:an på mig att förbättre mig + halva 8:an. Slutbetygen för i höst kommer jag inte få det här året eftersom jag ska till Thailand, men hellre åka dit än få en massa betyg, höhö!

Nu är det helg i all fall. och mamma och pappa har förstört min, nu har dom besök av en massa vänner så jag får sitta på mitt rum hela kvällen för vem vill umgås med en massa gammalt folk?
Idol final sen, hmmm jag tror jag hejar på Erik faktiskt för vinnarlåten passar honom mer, och då har marcus mer tid på sig att skriva en riktigt bra cd! :)

Och imorgon ska vi ner till farmor "jippi" hmmm eller inte, jag vill ju FÄRGA mitt hår nu hallå!?
Ska bli blond fyfasen om det blir orange för jag har lagt ner mer än 200 kr på hårfärger!

Fyfan säger jag bara!

menmen, hoppas du har ett bättre liv! Hejdå - c . andersson @ hotmail . com
Puss&kram ♥     


Kommentarer
Postat av: Ana

tänkte bara säga att de inte spelar nån roll om du är i skolan lr inte på avslutningen! för du kommer ändå att få dina betyg hemskickade ;)

2006-12-01 @ 22:17:13
URL: http://anapekkanen.blogg.se
Postat av: Camilla

nae men jag kommer inte hem förrens 2007 ;)

2006-12-01 @ 23:16:24
URL: http://camieofcorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0