Hejdå Sverige Hejhej Thailand!

Nu är det bara två timmar tills jag lämnar huset, känns bra! har packat klart alla kläder i ryggsäcken men har fortfarande lite smågrejs åh göra. T.ex som att ta med en annteckningsbok, min gossipgirl-allt och lite till (dom ska också fira jul på varma ställen haha) och så måste jag äta lite, känner att maten håller på att bli klar där nere. Och fy! en mardröm är om jag ser en kackerlacka första dagen i Thiland, skrek as mycke i morse när jag satt och åt och det kom en spindel på bordet AAh! (har katt) Önska mig en trevlig resa (a) Ses om en månad om jag inte hittar något internet café och loggar in. (vilket jag säkert gör)

Hare bra, god jul och gott nytt år!
//Camilla

Kommentarer
Postat av: Estelle

Lyllos!

2006-12-09 @ 13:28:31
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0