Lite facts

Ålder: 14
Längd: 168 cm
Vikt: 54
Favoritkändis: Lindsay Lohan, MKA, Mischa Barton
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: blond igentligen och nu vet jag inte för jag håller på åh färga de :P
Ögonfärg: Blå/gröna
Favoritfilm: vettefan
Favoritskor: mina senaste
Drömjobb: vet inte riktigt
Favoritbutik/Sverige: Gina Tricot, Zara (fast gillar Italiens bättre) H&M m.f
Favoritkaffe: Vet inte
Ebba eller Sofi: Hmmmm vet inte riktigt
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: Olika, 400-600 kr
Louis Vuitton eller Gucci: svåårt
Kilklack eller stilett: beror på
TV-program: OC, LOST, PrisonBreak m.f
Drömutseende: Snyggisch
Klänning eller kjol: Tröjklänning xD
Favorittidning: Glamour, mmmm
Favoritplats i hela världen: Ska till Thailand om 6 dagar :
Husdjur: en katt

Kommentarer
Postat av: Jennie

BRA lista :D

2006-12-03 @ 12:17:52
Postat av: Jennifer

jag snoor :)

2007-01-13 @ 22:50:49
URL: http://Marshmellow.blogg.se
Postat av: Camilla

gör så ;)

2007-01-14 @ 00:07:59
URL: http://camieofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0