Snygg vår

Nu när jag ska till Thailand så kommer modet bli svårt, där finns det väl bara en massa tunna saker och man har noll koll. Så jag har redan tagit mig en titt på avd som är hett i vår och riktigt snyggt är det också! Och modellen på bilden är ju blond och det ska jag också bli igen imrogon :)
har kommer lite text!

Nu blommar vårmodet

Nästa säsongs måsten

Solhatt
Stråhattar skyddar mot solen – på ett helt moderiktigt sätt.

Solglasögon
Det är fortfarande stora modeller som gäller. Nyheten för i år är att klassiska Ray-Ban-modeller gör comeback.

Armband ­
Gärna stela sofistikerade armband. För dig med lyxbudget har Hermès precis haft nyöppning och visar upp ett fint sortiment på NK i Stockholm.

Väskor
Håll hårt i din stora och rymliga skinnväska för trenden tar rejält med plats även i vår. Färger som gäller är brunt, svart, vitt och grått. Nyheten är blå skinnväskor. Till skillnad mot vardagsväskorna är det små som gäller till fest. Kuvertväskor är grejen. Detaljerna som spännen, handtag och fickor viktiga.

Skor
Många designer skickade ut sina modeller i herrinspirerade skor och det är något vi även kommer att få se hos kedjorna. Platå och rejäla konformade klackar trampar vidare i trendtäte


Mönstren
Randigt
Ränderna går inte ur vårmodet. Håll ögonen öppna efter smala ränder på bredden.

Blommigt
Klassiskt sommarmönster. Från småblommigt till stora romantiska blommönster.


Den här klänningen fastnar jag inte fullt så mycke för :P




//Camilla

Kommentarer
Postat av: Estelle

Gillar den gula klänningen!

2006-12-02 @ 22:38:07
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja den är riktigt söt :)

2006-12-03 @ 12:19:59
URL: http://camieofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0