Dagens shopping

Hejhej, nu är det skola igen. haha jo de rimma ^^,   (nästan)
Nästa lördag sitter jag på flygplanet till Thailand, shit så tiden gått snabbt :)
men nu är det "nu"-tiden, Har gått på stan idag, hittade ett par as snygga skor (enliget mig) inte höga klacker för det vet jag ju hur "mycke" jag andvänder sånna, så det var några med bara en cm lång klack :) Hoppas Mamma kan bidra en del.. hehe.

Till det jag köpte nu då; två annteckningsböcker från Gallerix En betty boop inte helt likadan som på bliden nedanför menmen hitta ingen annan, och en med ett stort HJÄÄÄÄRTA på :)
En svart bh från H&M och Nya Glamour (med dvd) så nu är det inte mycke som ligger och skramlar i plånboken eller det är kanske de den gör när man inte har den fylld. Haha whatever nu ropar mamma att maten är klar, och vi har so, spanska prov på fredag vilket jag inte är så happy för.. Men på Onsdag så ska klassen till Sthlm.. Ja det blir väl roligt när vi får "röra" oss fritt :)

Nya pengar på fredag förresten ! (Y)
Dagens shopping

Hare bra /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0