Hemma och sjuk..

hejsan.

Hemma och sjuk idag, eller sjuk kanske jag inte är längre för illamåendet och huvudvärken håller på åh ge sig ;) men skönt att bara slappa...    ...och plugga.... har engelskaprov imorgon och så vet jag inte riktgit om vi har spanskaläxa, men vi ska i alla fall ha modevisning då haha, och jag ska reprensentera våår :)

nu har jag också blivit en OC nörd :D tack donken haha, köpte en big mac där i tisdags och fick en film med oh då valde jag O.C!! Så jag får väl äta där igen och ta andra 2 sesongen då^^ sen kolla på de som går på tv... hmmm vilket jag inte kan eftersom jag kollar på lost samma tid samma dag, fan!

Men nu ska jag plugga vidare på engelskan ska fan ha G :P

Puss på er alla /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0