Knäpp dag x)

mhmmm

Hallå!
Skola igen dårå, det började med att bussen var helt sen, sen när vi åkte iväg mot skolan gick det ju såååå snabbt :S gud va jobbigt det var kändes som om jag vill gå ur och springa ifrån den eller nått!

Min kommentar - Sanda vägen och skaffa vinterdäck förfan! xD

Sen kom vi till skolan åh fan kunde det inte vara ojämn vecka så slutar vi redan klockan 12 men nejnej.. föst sv. planering, sen hemkunskap "jobbade med felicia.B" Haha vi är bäst på att göra ost och skinkpaj vi skippa purjolöken och blanda ner osten i den där saken iofs, men den vart säkert mycke godare än alla andras + att vi blev klara först! haah nog pratat om de, sen hade vi iafl lunch? hmmm ja vi var ju "jättehungriga" så vi åt efter idrotten istället :)

Teknik sista lektionen och vi hade tävling med våra så kallade katapulter, och mitt jag vann :D YEY haha :P Sen slutade vi dårå ;)

(klockan var 14.05)

Madde: När går bussen?
Jag: hmm, 3 ngn gång.
Madde: men det är ju as länge kvar!
Ska vi vänta här :/ ?
Jag: nej vi tar stadsbussen
(vi går sakta nerför backen mot stadsbussen)
Jag: DEN KOMMER!
KUTAAA!
xD haha de kanske inte var så roligt men det var jobbigt haha :P sen var vi ner på stan tills bussen skulle komma, köpte en ny tidning (Glamour) och ett nagellack och nagellackstagbort som nu visade sig inte vara så bra :( den gjorde naglarna lite bruna! Så köp inte depend nagellackstagbort "blåa för vanliga, ej lösnaglar" om ni inte vill ha lite burna naglar. Visst det kanske inte syns så mycke men det ser ut som om dom är lite smutsiga :/

Missnöjd- Kollade in på gina tricot ett tag också och det visade sig (om det var samma jacka) att den inte var fullt så snygg som jag hoppats (trodde) för den såg ut att vara väldigt kort i midjan och det vill jag inte ha, men whatever har nästan en likadan jacka redan så ^^

Glömde min nya bok i skolan också Åhh! men jag har i alla fall två nya tidningar idag och Vivalabam ikväll/natt så de kommer nog gå bra i alla fall ;)

Hare bra allihopa, för det ska jag inte ha just :P Fysiktest imorgon uschusch!
//Camie

Kommentarer
Postat av: Blair

haha jo! xD

2006-11-14 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0