Lista

Nu har jag verkligen tråkgit ett tecken är alla långa listor jag har svarat på! Har jätte mycke att göra tills på fredag, so-prov, kemi-läxa, sv-läxa och spanska-prov.... Sheeat!

Men imorgon bär det av upp till sthlm :)
Ska dit med klassen och vi ska till saluhallarna på hötorget och fråga en massa presoner om ord eller något! xD (typ som en halft skoldag) så vi kanske ses där :) ?
sen ska vi äta på kungshallarna 11.30 och efter de har vi fri tid = shoppingtid! till klockan 14.30 :) naaajs
Längtar! eh förutom att jag nästan inte har någe pengar! SVARA PÅ MIN FRÅGA OM MÅNADSPENG LÄNGRE NER PÅ SIDAN!! Själv kommer jag nog bara ha råd med skorna jag vill ha från Wedins och hår färg som jag också skulle vilja att du svarar på :) lite längre ner på sidan det också! men nu ska jag återgå till mitt "pluggande?" hm, suger verkligen på att plugga kommer bara på en massa onödigt att göra då höhö ^^, tillexempel som att sitta här och skriva? och duscha ska jag göra eller nej vfr inte bada (tar längre tid) sen så blir det till datan igen (ladda ner p.b<3) och Grey´s Anathomy :)
Jo det är min kväll och morgondag!

Jusste jag skulle sätta in en lisa också! here it comes varsågod att kopiera :)

Dagens låt: har inte höst någon idag :/
Dagens dusch: ska bara senare
Dagens frisyr: utsläppt ruffs
Dagens smink: foundation, marcara, kajal, rouge, ögonskugga, läppsyl
Dagens händelse: Skolan woho?
Dagens planer: Plugga och duscha sen PB såklart!<3
Dagens vill ha: Skoor och ny hårfärg
Dagens saknad: pengar
Dagens tråkigaste: fysik
Dagens finaste: han som kom in på slöjden hah *victor* host :P
Dagens måste: plugga
Dagens dricka: mjölk (frukost, lunch & kvällsmat)
Dagens köp: nothong:( men igår varte två annteckningsböcker och bh, och tidning + tuggummi
Dagens mat: mackor 07.15, mackor10.30, tuggummi hela dagen, mackaroni 18.00 (hmmm)
Dagens sjuka: pank!
Dagens kärlek: naw samma som dagens finaste såklart <33
Dagens mående: pissoff, heltenkelt! måste ha pengar blir desperat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0