Megalista

Önskar du att du bodde någon annanstans? ja ibland vill jag bo i en större stad eller i Usa.
Tycker andra att du är attraktiv? Det hoppas jag veeeerkligen!
Dricker du alkohol? Nej
Använder du droger? Hell no!
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? LÓRÈAL PARIS ELVITAL SMOOTH INTENSE <3
Vilken parfym använder du? Mina små flaskor ;)
Vilka skor använder du? Just nu har jag tofflor
Vad är du rädd för? att dö, mista någon
Gillar du att tvätta? Nej
Gillar du berg & dalbana? Jajjamen! :D
Bär du ett donationskort? What?

Senaste...
filmen du köpte:
29 kr VANITY fair fick med GLAMOUR
låten du lyssnade på: Vet inte
låten du hade på hjärnan: vet inte vad den heter
låten du laddade ner: prisonbreak (ingen låt, men jag kommer inte ihåg senaste låten)
personen du ringde: Pappa
personen som ringde dig: Felicia
tv-program du tittade på: Mission inpossible inatt
personen du tänkte på: Hihi, någon som fyller år nästa fredag ($)
boken du läste: Gossip girl andra boken
gången du badade i ett badkar: igår
gången du badade i havet: Hmmm, sista sommarlovsdagen
teaterföreställningen du besökte: Teater wtf! xD

För eller emot...
långdistansförhållande: emot.
utnyttja någon: emot
självmord: emot.
tonårsrökning: emot.
att använda droger: emot
sex före äktenskapet: det är väl upp till var och en, själv är jag för!
köra bil onykter: varför riskera liv
förhållande mellan homosexuella: för.
såpoperor: hmm
dokusåpor: för

Har du någonsin...
gråtit över en pojke: ja
gråtit över en flicka: ja.
ljugit för någon: ja
varit i slagsmål: hehe kanske inte direkt slagsmål
blivit arresterad: nej

Antal...
gånger ditt hjärta har brustit: tusen
olagliga droger du har tagit: inga
personer från grundskolan du har kontakt med: 1-9:an?
skivor du äger: en massa gamla
gånger ditt namn har varit i tidningen: många ggr men alla ggr har det väl inte varit menat (jag)
ärr du har på kroppen: tre på vänstra handen ett stort  två små osv.
hårstrån du har på kroppen: jo precis vad jag brukar göra :S
Anser du själv att du är snygg? får man det?

Vem är snyggast?
V...............<3
Har du varit kär i honom/henne? JAAA!
Har någon varit otrogen mot dig? nja
Hur många på din polarlista har du hånglat med? inte ngt HÅNGEL
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? ja inte raggar jag ialla fall! :D
Är du svårflörtad? Jo rätt så.
När är du född? 27 december 1992
Vad har du gjort idag? vaknat, buss, skolan, stan, buss, suttit här typ
Vad gjorde du igår kväll? kollade på film, satt här...
Vad vill du helst ha nu? Sommarlov
Har du nytvättat hår? ja, om igår räknas xD
Vad luktar du nu? mig själv
Vilken skiva lyssnade du senast på? lyssnar knappt på några skivor
När blev du fotograferad senast? idag i skolan
Vilket är ditt livsmål? bli lycklig o rik!
Vad har du för puder? Inte ngt puder man foudation
Har du använt någon hårprodukt? såklart , jag är tjej!
Saknar du någon nu? Japp
Dricker du alkohol? nej jag tuggar tuggummi just
När var du i en affär senast? idag.
Mötte du någon du kände då? Nej
Tycker du om dina grannar? Nej?
Använder du icq eller msn? msn
Hur många datorer finns i ditt hus? 3
När fick du senast en present? minns inte får alltför få!!
Vad drack du senast? mjölk
Umgås du med dina arbetskamrater efter arbetstid? pappa isåfall? haha
Vilken är din favoritfärg? Svart, röd, rosaaa
Sämsta färg då? vet inte
Har du blivit hotad via telefon? haha tror jag ej
Goth eller pop? bajs
Har du någon förebild? modeikon
Hur många lampor har du i ditt rum? 4
Vill du ha barn? mmm :)
Vilken färg har du på dina underkläder nu? svart och grönblommigt :P
Vad för kläder har du på dig nu? jeans och en orange skön tröja från gina tricot
Hur ofta loggar du in på helgon? har loggat in åt felicia en gång :P
Gillar du dokumentärer? nja, ibland
Längtar du till din nästa födelsedag? ja det är bara "några" dagar kvar nu
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? njaa
Har du rakat dina ben någon gång? feminist, javisst? :) nej då det e klart!
Vilka språk kan du prata? svenska, engelska, spanska! ;)
Skulle du vilja ha silikonbröst? om jag fick dem gratis och de inte såg ut som vattenmeloner så ja
Hur många hål har du i öronen? 2
Vem pratade du med senast? mamma
Vad pratade ni om? hmm, prov, kläder, skor och sånt :)

Jag utmanar alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0