Msn ?

Trött trött trött.
Sov inte alls många timmar i natt (inte ovanligt) men nu är jag verkligen trött och klockan är ju bara kvart över sex! Senare blire titta på Lost, hmm mjo det börjar spåra ur men jag kan verkligen inte slita mig i alla fall, vill se hur han som skriver manuset tänker avsluta det hela ;)
Tog spruta till Thailand idag också :P + att vi fick ngt man skulle dricka två ggr usch det smakar säker skit! haha. Årkar inte plugga nu så jag får köra spurt imorgon, annars har det här väl varit som en vanligt dag...För mig. Men nu ska jag försöka göra något roligare blir ju inte piggare av att sitta här precis + att msn håller på och cepar sig =/ Kanske måla och fixa med min "smikhylla" som jag inte kommit så långt på. Hare bra //Camilla

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh är sugen på att se före och efterbilder på din sminkhylla nu :D När blir den klart tror du ? ^^

2006-11-16 @ 16:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0