Skola igen..

Skola igen då... Inte så jobbig dag kanske men men, det var skönare med lov.. ^^,   Först sv. eller planering och sånt shit!! Våran lärares lill unge var där också skit söt :D Sen hemkunskap och vi gjorde något med purjolök kykling vatten kryddor och ngn sorts pasta kommer inte ihåg vad det heter.!
Sen när vi var klara med det och skrivit om en massa kolhydrter, fetter proteiner och vad man bör äta så hade vi idrott. Bytte om "Väldigt länge" och så hade dom redan börjat när vi kom in haha men vi slapp ju plocka fram allt shit :D Vi valde vad vi skulle göra på friluftsdagen jag och F tog bowling och kanske badminton!!! ska se om någon kan skjutsa oss haha det är ju as långt från Rosvalla till Gumsbacken :O annars får det väl blir något annat :)
Efter de... ja då slutade vi 12.30 haha eller jag vet inte om vi skulle ha haft teknik helklass men det var ju udda vecka och då ska grupp.1 sluta direkt efter idrotten så vi gick ner på stan, vart inget hade inte mycke pengar med mig och Nyköpings affärer URK fan skaffa mer ....
Ska snart till stlm och shoppa har jag bestämt ^^ när vi åker dit med klassen vill jag fan heller gå på en massa tråkiga musér/museum och sånt :P
Hare bra // C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0