Snart "nytt" sminkbord xD

hejhej!

Idag har jag bara varit hemma och hållt på så det blir ingen outfit, men imogon kanske min lilla make over på min gamla hylla blir klar :) håller på att göra ett sminkbord. Så då, eller senare kommer det före och efter-bilder på hyllarn och stället den kommer vara på.
senare ikväll eller om ungefär en halvtimma blire att kolla på ngt som jag absolut inte vill råka ut för! "Hus i helvettet" gud va pinsamt det måste vara igentligen!! haha..

har läst ut min bok förresten "Gossipgirl" fattade typ ingenting i början men sen vart den Riktigt bra! Ångrar att jag lämnade nästa bok i skåpet (skolan) "Gossip girl - du vet att du älskar mig" Men men trodde inte ja skulle läsa ut halva boken på en morgon och en kväll :P

men nu ska jag fortsätta åh "pyssla" med mitt rum :)
hare bra /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0