STHLM :D

hejhej!
OOOh idag har det varit så kul :D
men jag hinner tyvärr inte skriva så mycke för lost börjar allderless strax.
Aja jag tar det kortfattat. Först fick vi en uppgift att köpa två "intresanta" frukter för 20 kr (indelade i grupper), haha och då visste vi inte att alla papprena som låg där i inte skulle fyllas i på en gång så vi fyllde i allt vi kunde sen fick vi göra ngn enstaka sak som vi inte visste på resten av up.gift. sen åt vi i kungshallarna (pizza) gott gott. sen ledig tid i 3h!! :D
och ska försöka kortfatta mig här med för lost börjaom 1 min! AAAh!
Köpte skorna bild längre ner på bloggen! ah nu börjar de :P
och så köpte jag hårfärg men nej jag behövde två av dom! så jag pappa får köpa en till på "billigare" coopforum på fredag så då blir jag smart först då:) hejdå!
P.S hårfärgen heter: Couleur experte lóréal paris och färgen är nougat. Slingor och röd förpackning så ni inte gör samma misstag som mig och bara köper en som inte kommer täcka hela håret! HEJDÅ! 21.03!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0