Stressa på bara...

Jag och Madde fick sluta tidigare idag så att vi skulle hinna med stadsbussen 12.05. Såklart hann vi inte med den i alla fall och fick gå/springa ihjäl oss på vägen ner till busstationen som typ ligger i andra änden av den här ”stora” staden. Klockan var antagligen 12.05 när vi började våran walk fån skolan jobbigt jobbigt. Bussen till Näve gick 17 över och vi kom ner på en kvart (stolt) Men precis när vi var vid Cityarkaden/vild och vacker så såg vi våran fina lilla buss åka över bron. FAN!

 

Men något blev det av tiden i alla fall och kommer nog gå på stan en sväng imorgon eller på onsdag, och köpa tröjan & byxorna på H&M =)

Tog halv två bussen hem sen som jag inte vet var han tänkte åka först! Istället för att svänga ner mot Ö&B så åkte han mor Gripen wtf? Aja fråga inte mig varför han tog en sån omväg. Somnade på en gång vi kom ut på motorvägen sen och sov hela vägen hem. Tur att jag vaknade precis när jags skulle av. Annars hade vi väl fått sova vidare i busshuset eller nått xD

Och fy fan va rädd Madde blev när jag väckte henne!! Asg.

 

Känns som om jag kommer få panik eller något. Tills på onsdag har vi Biologi, Sv. Redovisning och engelska (kan inget av dom) och på Fredag ENGELSKA PROV!! Tur att det är friluftsdag imorgon så att jag inte stressar ihjäl mig. Har lixom 3 timmars hål från att vi bowlar till att vi ska spela badminton ^^, och så sa mamma att det skulle bli regn (N) mindre bra eftersom blablabla…

 

Men nu ska jag göra något vettigt hare bra //Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0