Två måsten!?

Två måsten!?

T-shirten är jag inte 100 på att jag ska köpa men jackan är ju helt underbar fan! :D
Shit vad jag älskar den! Hoppas jag passar i den, och att den finns kvar på måndag när jag kommer!!
Idag, har jag typ bara varit i skolan sen hem med bussen och suttit vid datorn sen idol,heybaberiba,idol och nu halvtittar jag på Jordan rättsläkare.. tack gud för att inte "Snygg-Erik" åkte ut ;) rösta ju fan på honom! Då kan han ju inte hönga löst xD wtf!
Men nu ska jag kila hare bra // Camilla

- Ni vet att ni älskar mig  . GossipGirl.

Kommentarer
Postat av: Carluu

Åh vilken snygg jacka! men blire inte lite kallt nu till vintern :P

2006-11-11 @ 19:30:13
Postat av: Estelle

Snygga saker!

2006-11-14 @ 17:27:27
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0