Utmaning

Resor och länder.


Har du varit nere i södra sverige det här året?

Ja i somras
har du varit i norra?
Ja på novemberlovet (umeå)
Bor du mest söderut eller mest norrut?
nedanför sthlm, söderut
Har du flygit någon gång? (om inte onödigt nedanför)
Japp
har du flygit i år?
ja
I så fall vart?
fram och tillbaks (italien, alperna) fram och tillbaks (rom) fram och tillbaks (umeå)
ska du flyga mer i år?
Ja, till thailand
vilket land har du varit mest i?
Sverige och Italien(4ggr)
vart vill du åka?
Till thailand ;)
Kommer du göra det någon gång?
Ja om 12 dagar :D
Har/ska du åka tåg i höst?
Ja, ska åka tåg på onsdag, och åkte tåg/tunnelbana till och från sthlm.
Hur ofta åker du buss/bil?
Varge vardag
Har du blivit bestulen av någonting när du rest?
Nej, tror inte de
Hur gamal var du när du flög första gången?
4år
Hur många gånger har du flygit TILL ett land?
1 gång till marocko, 4 ggr till italien, 1 gång till Frankrike, hmmm...
Har du flygit till norge/finland/danmark?
nej jag har bliat dit och åkt färja till finland
Vilket skulle du välja bil/buss/tunnelbana/tåg/flyg/aoutoban?
Liseberg xD hehe eller typ bil för buss åker jag varge dag till skolan -_-
vad de här kul ska du utmana någon?
det var kanske inte en jättekul uttmaning men jag hade inget att göra. ja jag utmanar alla! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0