VART?

Kollade på Uggley betty nyss hmmm vet inte om jagtyckte det var SÅÅÅÅ himla bra som alla tjatat om :P men man kanske skulle ha sett fårn början? Ska duscha allderless strax så det blir inte så mycke bloggande! Fysiktestet idag, hmm tror det gick bra. Annars är det kanske inte så mycke att oroa sig för jag vill inte bli ngnting med det... Tror jag :P
På fredag ska vi kolla (med arbetslag 1) på bio? nej nej vi ska kolla på ngn tråkig STUM teater eller nått, i BION? haha fattar inte rikgit det där men klockan 10 - 11 går det ju ingen bio så whatever... Modevisning på spanskan också var hemma hos felicia och kollade på lite kul kläder men inget som vi hitta så det blir väl egna kläder ;) Bara 24 dagar kvar tills jag åker nu LÄNGTAAR! <3

NEJ jävla idioter sara får inet dö :/ och hur ska det gå om mr kellerman hittar dom? (pb)

Förresten har ngn av er alla köpt nya glamour och fått den där rabatten på marscaran? vart köper man mascaran? skulle vara tacksam för svar vill så gärna byta nu har haft 2 masterpiece så skulle vilja ha en ny sort :)
/C

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har köpt nya glamour! Men vart man kunde köpa den.. det har jag glömt. Jag har tyvärr tidningen hos mamma så jag kan inte kolla upp det heller.

2006-11-15 @ 15:42:51
URL: http://olsenmka.blogg.se
Postat av: Camilla

Okk, synd :/ men men, tack iafl :)

2006-11-15 @ 18:09:54
URL: http://camieofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0