Beroende?

image297Kunde inte hålla mig så jag har testat mascaran, dock på den jag hade innan, och shit vilken effekt!

Känner att jag inte har några blogg-ideér för tillfället så kanske det dyker upp något ikväll eller så får ni vänta tills imorgon! Om ni inte har några tips på vad jag kan börja blogga om förståss :)

Måste bara påpeka en sak innan det här inlägget är slut. JAG MÅSTE SLUTA KÖPA TUGGUMMI! Ja helt seriöst bara den här veckan har jag köpt 3 st, och hur många dagar har gått den här veckan, jo jusst 3! Nu snackar vi inte om sånna här förpackningar med 9st utan hela 25st och 17 pix styck för varge förpackning det blir alltså 51kr bara för tuggummi så hur i hela värden ska jag kunna spara till en ny mobil, iPod/iPhone och digitalkamera då..?


Sådär ja, bara för att så unnar jag mig ett tuggummi nu... Eller kanske två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0