GG - Utmaning!

Läser du gossipgirl? Om du gör det så är du utmanad av mig att visa hur du  tänker dig att de ser ut. Du kan ta kändisfoton eller vanliga personfoton, det viktigaste är igentligen att du har en bra förklaring till varför du just tog den personen/kändisen. Fattar du?

Här är mina uppfattningar till hur de i GG kan se ut :) (det behöver absolut inte vara just de här huvudrollerna i boken som ni visar)!

 Doutzen Kroes = SERENA VON DER WOODSEN. Vacker hur hon än klär sig står det ofta om henne, och vem är inte mer passande än vackra (blonda) Dourtzen då?

 Fernanda Tavares = BLAIR WALDORF. Brunett, det står att hon är ganska lik Audrey Hepburn och med de breda och mörka ögonbryben tycker jag att Fernanda är det.

 Jesse McCartney = NATE ARCHIBALD. Snygg är väl det första alla verkar tycka om Nate, en miss är väl att Jesse inte har det kolsvarta håret men annars är det ju korrekt ;)

 Ashton Kutcher = DAN (DANIEL) HUMPHREY. Han beskrivs ju som mystisk och att han har långt ovårdat hår, även fast det ändrar sig i det senaste böckerna med hans utséende så blir det den här bilden på Ashton.

 Alexa Vega = JENNY HUMPHREY. Lockigt stort hår och för stora bröst för sin kropp, ja det lockiga håret stämmer ju in på Alexa i alla fall :)

 Natalie Portman = VANESSA ABRAMS. Rakad skalle och klär sig i svart, på bilden kanske det inte syns så bra men Natalie har faktiskt en svart klänning.

Och visst skulle jag lika gärna kunnat ta Britney Spears också men några kändisar måste det ju finnas kvar att välja mellan för er :)


Hoppas ni antar min lite halft konstiga utmaning ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad svår utmaning, men jag har ju inte blogg så min hjärna behöver inte tänka så mycket utan bara beundra dig som tigit dig tid till att hitta sånna bra likheter mellan GG personerna och kändisar! söt blogg förresten! :) //Anneila

2007-04-13 @ 22:38:36
Postat av: Maria

det var en kul utmaning! tyvärr har jag bara läst halva första boken och sen lyckades den komma bort.. kanske att det kommer en sån här utmaning senare från mig! fast när serien börjar så lär man ju bara tänka på dem som karaktärerna...

2007-04-13 @ 23:33:21
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: TH

jag tycker om att du skriver om gg. jag är inne på femte boken nu och dom är så udnerbart bra. jag tycker inte rikigt du hitta rätt karaktär på jenny! den ända som satt riktigt bra va doutzen som serena. ha det underbart och fortsätt skriv. because you are worth it//TH

2007-05-25 @ 22:15:28
URL: http://theth.blogg.se
Postat av: Camilla

TH - Kul, anta utmaningen och visa vilka du tycker passar, du har inte missat det senaste inlägget va!? Om GG alltså :)

2007-05-27 @ 18:30:31
URL: http://camieofcourse.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha den ska jag anta!

2007-06-04 @ 22:35:44
URL: http://johannasmodeblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0