I wish and i gonna shop...

image295

Här är lite saker jag ska köpa i veckan + saker som jag inte skulle tveka för ett ja, ooh i wish i was rich!

Digitalkameran - Kodak har jag bloggat om förut att jag ska köpa men har aldrig riktigt fått ihop tillräckligt med pengar eftersom jag inte kan hålla mig ifrån annat shoppande. 1777kr

Heiress eller Just me kommer jag nog också införskaffa mig senare :)

Sen så är det någon som är i stort behov av en ny mascara så nya Masterpiece MAX ska nog köpas eftersom jag har två gamla Masterpiece Mascaror och de var väldigt bra :) 155kr

Och sen lite andra saker som ligger lite längre fram; en datorhurts för min dator och Mui Mui skorna (kommer inte hända, tyvärr).


I alla fall här sitter jag allderless nyduschad och trött haha, ikväll blir det House kram C



Later


Update;

Idag var det inte så mycket vanliga lektioner minsann ;) först matte sen kom det två personer en tjej och en kille som skulle prata lite om hur det är att vara lesbisk och homosexuell och ja det var ju lite smått pinsamt eftersom det vart helt knäpptyst i klassrummet och alla fnissade lite i början. Första frågan löd ungefär såhär
Tjejen som är lesbisk (lebb) frågar lite om slangord för att vara lesbisk och vad får hon till svar?
Jo typ ingenting alla sitter helt tysta och hoppas att klassens clawn (Linus) ska svara på frågan men icke. I alla fall så var de ganska roliga speciellt när killen härmade lite fördomar om hur bögar "ska" vara, Haha!

Sen så hade vi so eller nej någon SO fick vi inte ha för då skulle vi lyssna på en tant som skulle prata om högstadiet.... Suck typ helt död vid den tiden....

Sen syslöjd och kan ju upplysa er om att det inte är något som jag är särskillt bra på men jag sydde i alla fall dit ett sidenband på min så kallade tröja...

Efter det fysik och jag var ännu tröttare efter att ha lyssnat på pratande personer i 2-3 h. Sen Spanska och sen slutade vi :)

Jo det var kanske en bra dag jag vet inte men sen när vi kommit hem, bussen var framme, så gick jag och M in på coop nära och köpte FEM chokladbitar (3 daim och två marabou, små dock) så ja lite var jag väl förtjänt dom ;)

/Camie

2007-apr-17 @ 20:50

Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas du får råd till digitalkameran snart då :)

2007-04-17 @ 23:00:46
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har den masterpiece mascaran, och är jättenjöjd :} den är verklien skitbra.

2007-04-18 @ 14:35:13
URL: http://boombastic.blogg.se
Postat av: Felicia

Vill också ha Masterpiece Max!

2007-04-18 @ 15:59:35
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Camilla

Maria - Ja haha har haft det många ggr men är man bra på att slösa ligget man där igen ;)
Anonym - Kul, får se imorgon om jag tycker att den är bra :)
Felicia - Go and Shop!

2007-04-18 @ 16:32:53
URL: http://camieofcourse.blogg.se
Postat av: johanna

ir hur!
vill också ha en massa saker!

2007-04-18 @ 16:46:40
URL: http://po0sh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0