Måndag 9 April

Idag ska jag bara slappa eftersom resten av familjen (mamma&pappa) är på badhuset och syrran L på stan.

Och jag här hemma, vill åt en ansiktsmask! Men nej det går inte, så jag får göra så som man ska göra för att bli av med porer? Ha väldigt hett vatten i en "skål" huvudet "i" skålen och sen en handduk, och sen.... Hur länge? Gud jag är ju desperat xD och kristen :O Noway!


längtar sjukt mycket efter OC som bara har uppehåll för den där förbaskadde hockeyn! Oh inte minst efter Prison Break som inte kommer tillbaka förrens i höst!

Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå prison break i höst? Det har ju gått nya avsnitt hela våren och går fortfarande...fattar inte?

2007-04-09 @ 17:42:10
Postat av: Camilla

Anonym - Ja det som går på tv ja men jag såg dom för länge sen, ja kollar på dom som sänds i USA..

2007-04-09 @ 18:10:03
URL: http://camieofcourse.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anonym - Ja det som går på tv ja men jag såg dom för länge sen, ja kollar på dom som sänds i USA..

2007-04-09 @ 18:11:11
URL: http://camieofcourse.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej!
om man vill få bort porer så ska man bada bastu!!
Jag har testat och det funka på mej iallafall! Ja e 14 år och det är då man får mest finnar (tycker ja) och jag har inte så mkt finnar längre! ;) värt att testa tycker ja :)

// Amanda

2007-04-09 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0