Nicole = Gorgeous!

image319Alltid kan jag faktiskt inte säga men har jag något emot henne egentligen? Svaret blir nog nej och den här outfiten (byxdressen) är verkligen UNDERBAR! Något mer som är underbart är ju hennes solglasögon håret och väskan.



Idag hare varit skolan igen, mycket bild och slapp känner jag. Just nu håller jag väl inte på med så mycket borde plugga lite mer ansträngandeKemin och göra Spanska-Läxan, men det ordnar sig, ja det löser sig...*


Var inne på Indiska idag också, som öppnar i Nyköping nu, kulkul att det kommer fler affärer hit till min lilla stad ;)

B-young stänger (KK), så utförsäljning äre verkligen! INGET ÖVER 50 lappen!



Imorgon fredag sen helg!
skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0