Påsk-Lov

Skönt att få sovmorgon på en fredag (imorgon) och sen hela 10 dagars lov!
 
I  alla fall, idag vare "Borgis-Bryr-Sig" i skolan som förövrigt heter Borgmästarhagsskolan (Borgis). Först tittade vi på film sen hål (+lunch) och så kollade vi på alla som klätt ut sig i fotbollstuneringen och sen samling med alla i hela skolan i Aulan haha typ 100 pers fick stå.

Igår var jag på stan och tog hål i öronen, köpte en ny väska och en ny jacka. Bilder kommer väl när jag köpt min Kodak<3

Ikväll blire bara mys och medium, det har redan varit en massa "påskkärringar och påskgubbar" här haha, men det är mamma som öppnar så jag har inte sett ngn (förrutom de i skolan).

Love C

Kommentarer
Postat av: Lise

glaad påsk :)

2007-04-05 @ 17:38:48
URL: http://stylebyLise.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack desamma Lise :)

2007-04-05 @ 19:53:50
URL: http://camieofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0