Tur i Oturen

Hejhej!
Idag vare skolan igen men vi slutade inte så sent eftersom vi inte hade svenska och vi fick börja spanskan hela 40 min tidigare, skönt att det inte är så mycket jobbiga läxor den här veckan heller! Till imorgon Svenska (jättelätt) och tills på fredag Spanska och Engelska.

Köpte förresten Masterpiece MAX idag, så imorgon får jag testa den och se om jag blir nöjd. Ett kap var ju i alla fall att den var slut på Åhlens (svarta) så vi fick typ gå/springa upp till H&M för att inte missa bussen och vad kostade den där då? Jo 125 istället för 155 bra för mig! :) Kan jag kanske säga turdag då? Jo bortsett från att jag inte skruvade på korken till min PepsiMax som låg i väskan och att min frisyr blev förstörd när vi fick lov att gå i regnet på morgonen ;)

Ikväll blire Lost, redan Onsdag, tiden går så snabbt när man har roligt (även fast inte skolan är det "roligaste").
Ser fram emot fredag tjejer :)

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0