5 saker ni inte visste om mig?

Hej! Ingen melodifestival för mig?



Tänkte lista 5 saker ni inte visste om mig?

1. Jag har ett ungefär 2,5cm långt ärr på insidan av handen efter att ha fått en bilskjutdörr på mig.

2. Hade tillsammans med mina två systrar hela 5 kaniner när vi var små. (Ingen nu.)

3. Gick på friidrott när jag var 9 -10 år.

4. Jag har aldrig flyttat, Bara haft 4 olika rum.

5. Jag åker buss nästan varge dag. (Till skolan.)

Jag antar att de flesta för ganska länge sen har haft den här utmaningen, så då utmanar jag er som har den kvar att göra! :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla (:

antar utmaningen :)

2007-02-12 @ 19:22:30
URL: http://nillazzz91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0