En helg

Kom precis hem efter en 2 timmars utdelning av reklam tsms med teccan. jobbigt jobbigt, tror bara vi gör de den här månaden för det är en jäkla massa jobb utöver bara utdelningen. ungefär 600 får vi så 300 var vare månad... Eller den här månaden blir det så.. Sen får ja se om jag fortsätter själv eller inte.

Sista veckan i skolan på 3 veckor var igår också. tror de gick bra på alla förhör vi hade och sköönt sköönt det ska bli nu utan skolan! Först Prao på lekis där 5 utav mina grannar går, i två veckor haha :) och sen lov i en vecka.. Då kommer de ryka pengar! Inte till sånt där kul kanske men mitt rum kommer väl bli lite finare efter ikeabesöket iafl :) har räknat ut att det kommer kosta 1915kr för de jag bestämt mig för att köpa, men inpuls köp kommer det säkert bli och då äre tur att jag får ungefär 300kr mer :)

Melodifestivalen ikväll också. ETT år redan! Shit kommer ihåg finalen förra året som om det vore några dagar sen. Tiden går för fort för mig... men det är ju bara första deltävligen och för två år sen var jag i globen och såg finalen :)

Njut av helgen alla stackare med skola på måndag! Kram c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0