Grattis!

Ja nu säger även jag de, 4 st fyllde år igår som går på lekis (där jag praoar) och idag martina. Och jag vet inte på hur mångas bloggar de stog att de skulle iväg och fira ngn. och idag äre också många som har skrivit på deras bloggar att de ska fira någon!

En kändis som fyller år idag är Jennifer Aniston, vet ej hur mycket hon fyller dock! men grattis till henne och Martina!

Skriver upp lite snabbt hur min dag är planerad
  • Äta frukost
  • Duscha
  • Göra iordning mig
  • fixa med pengar och sånt
  • tar kvart över 3 bussen in till stan
  • Äter på kina tsm med Martina, Johanna, Madelene och Felicia :) (otroligt vad duktig jag var på att skriva deras namn xD)
  • Sen bio (natt på museet) klockan 18.30 :)
Hoppas nu det finns 5 platser i rad lediga :O

Ha en bra helg! kram C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0