Klänning

Jo streetdance idag dårå... Eller eh, jo det skulle ju vara de men ofur som vi hade var den inställd p.g.a sjukdom. Och efter det här är streetdancen på onsdagar och då har ju Jo ridning så hon kan inte vara med mig och Lisa om vi börjar! :(

Helt tråkigt vart det i alla fall inte! :)
Gick på stan och andvände mitt presentkort på ginatricot (150kr) till en klänning "den som alla har" men jag tyckte om den så här är lite bilder på den, och en bild på mig allderless ny :)


(p.s för att få andvända presentkortet så fick jag lov att köpa et till lipgloss från gina så det blev mer än 150...)
JagNy klänning

Ha de bra ikväll, ngt bra på tv?

Kram C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0