Lindsay Köper Marlyn Monroe's gamla hus.

Lindsay Lohan har köpt ett nytt hus i LA och det är ingen mindre än Marilyn Monroe's gamla hus. 20-åringen som just nu är på REHAB på Wonderland Center i Hollywood Hills, förväntas flytta in i Monroe's gamla hus med 2 sovrum så snart som hennes behandling är klar.
En granne vid El Palacio (området där huset ligger i) säger: "Vi är alla förvånade över att Lindsay ska flytta in i huset."
Lindsay har varit ett fan av Marilyn länge, och hon försöker ofta imitera den gamla filmstjärnan på ett eller annat sätt. Skådisen säger: "Jag skulle vilja göra det som Marilyn Monroe gjorde under Korea kriget, då hon åkte ner dit på egen hand och bara satte upp en scen och hade en konsert för alla soldater."

Låter som om Lindsay är lite "Obsessed" över henne. Skulle tycka det var lite läskigt att bo i ett hus där en person som är död har bott i. Alltså det måste ändå kännas lite weird. Men huset är kanske jättefint, vem vet. Kan ju vara lite coolt också att bo i ett hus där en sådan känd person som Marilyn har bott i. Skulle gärna vilja se någon bild på huset!
Text: twinkletwinkle

Här är en video med Lindsay när hon har varit på en liten shoppingtur med en vän..

Kommentarer
Postat av: Malena

Var med på Söndags hälsoutmaningen!
Reglerna finns på min blogg.
Kram M

2007-02-11 @ 13:21:37
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Camilla

Malena - Hmm, jag tror inte jag har varit så snäll mot min mage idag :P chips, godis, läsk... you know it... another time! :)

2007-02-11 @ 21:29:33
URL: http://camieofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0