London ?

Ingen skidåkning eller bio idag... slappa slappa och läsa vidare i en bok "Mary-Kate och Ashley Min bästa väns pojkvän" som jag fann när jag städade mitt rum.. (y) har läst den förut men jag får väl fräscha upp minnet lite så jag kan redovisa den tills på måndag!

Har lagat omelett också är så duktig och snart ska jag över till grannarnas djur (råttor ewww och katter) för att ge mat. Dom är i Åre!!

Och nu över till månadens fundrare eller dagens!
Frieda frågar mig om jag vill följa med till London på språkresa/komfa i 3 veckor i sommar 7000kr skulle så jävla gärna vilja men... Vet inte om mamma eller pappa vill lägga ut så mycket pengar på mig.... :(

Aja får hålla tummarna nu ska jag klä på mig morgonrocken kan jag ju gärna inte gå ut med ;)

Trevlig helg!

(på måndag börjar skolan igen efter 3 veckors njutning) fuck!

Kommentarer
Postat av: linda

hade ni tre veckors lov? ;p

2007-02-23 @ 17:51:11
Postat av: Camilla

Haha jo man skulle ju velat de ;) nej två veckors prao och sen en veckas lov :)

2007-02-23 @ 21:39:46
URL: http://camieofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0