Natt på muséet

Sådär! Nu har jag kikat runt lite här och gjort mig bekväm. trevlig dag förövrigt. Förutom att barnen var väldigt högljudda så jag känner av huvudvärken litegrann :/

Men bättre de än skolan och en massa prov/läxor! :D

Försov mig också ack ack! Vaknade halv 9 och börjar kvart över 8! På 5 min var jag klar! Rekord på sminkning 2 toa besök och val utav kläder. Kläderna kanske jag ongrade lite senare sen när vi var ute i -12 grader i ungefär 100 år! Men tur att jag fick smita in och duka vääääldigtt långsamt... Jo från klockan kvart i nio till 11 var vi ute. Jag i fingervantar och jeans... hmhm..

På Söndag äre bio med tjejerna tror jag vill se "natt på museet" Den verkar bra! :) itne en barnfilm som jag fört trodde och martina fyller ju 15 så vi kommer förbi :)

På Måndag får jag sluta tidigare för att jag ska ta bussen in till stan och möta upp JO som slutar skolan 2 ngn gång sen kanske Lisa är där också!

Sköt om er :D
Puss&KramSkumBanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0