Onyttiga dagar

Känner mig inte särskillt vältränad eller nyttig nu efter 5 dagars fettning. först grattas ett barn på lekis (där jag har praktiken) å sen dagen efter ett till och sen helg... Ja ni vet ju vad som kan slinka in då ;) Om inte när man är på bio som jag var igår :) Haha jo vi hade lite delade åsikter om hur den var men ja tyckte den var värd 80kr. (Som förövrigt var mammas...) Vi fick sitta lääängst fram eftersom det inte fanns 5 platser i rad någon annan stans! Jag och Madde tog alla kuddar som barnen ska ta för att se, aja dom hade vi som fotpall! haha skönt de ;) Och idag grattade vi den sista som fyllde år i lördags. (Alla 3 fyllde år i lördags på lekis..) Godis kvar så det lär ju ploppa ner några till innan jag ska in till stan och dansa! :)

Haha, jo jag kan ju säga att det är inga proffs som ska börja dansa streetdance men de va så jäkla kul när vi hade de i skolan så vi ska börja idag :) klockan 2 åker jag in och träffar johanna.
Och då kanske jag kan få lite kondis till (alla) tävlingar i skolan...

321

Skriver mer ikväll kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0