Rest in peace

De flesta vet nog redan att Anna Nichole Smith kolappsade på ett hotellrum igår och fördes till sjukhus där hon senare avled.

hennes son Daniel Smith (20) dog i höstas när han precis hälsat på sin syster på bb (3 dagar gammal.)
Jag misstänker pappan liiiite, men överdos är också majoritet hos mig. vad tror du? Influensa som hennes man sa?
Hoppas hennes dotter får leva vidare. Lite plötsligt allt det här tycker jag!

(Huh nono...!)

Sen kollade jag igen min musik lite för min kusin ville ha ngt och då hittade jag den här låten med Sum 41 a.n.i.c i den sjunger dom typ "This song is called Anna Nichole Smith is a fucking stupied cint" (cint vet jag inte vad de är eller om de stavas sådär men dt uttalas i alla fall så.)

Om du vill höra låten äre bara åh adda mig och fråga efter den ([email protected]) Skickar till er som vill..

Lev väl / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0