Retusch

Hej!

Mjo, vad har en tjej vid namn Camilla gjort idag då?

- Missat ett sms, som skulle ha gett mig pengar
- Duschat, nu är man fräschis
- Ätit frukost och nyss mat :)
- Suttit här och retuscherat lite bilder.. Resultatet ser ni här under.

P.S nej jag vet att jag inte är bra på det här, men lite kul kan man väl få ha? (a)

Felicia
Felicia
Håret vart ju inte det bästa på den här bilden, men huden vart jag ganska nöjd med :) Och så är hon ju så fin annars!<3

Mina systrar Lina och Sofia
Lina och Sofia
Lina har jättekort hår egentligen och sofia lockigt... Ville bara se hur de såg ut i långt hår ;)

nej, jag har tyvärr inte photoshop... :/
Någon som kan dela med sig av något tips på hur man får photoshop. är det lost med de.... HJÄLP!

Kram Camilla

Kommentarer
Postat av: sanna

roligt med PS!

2007-02-04 @ 18:46:12
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Fina :)

2007-02-04 @ 19:26:24
Postat av: Camilla

Sanna - Aa, men jag har ju inte de :P jag har ngt som heter Photoimpression 5...
Cissi - tack :)

2007-02-04 @ 19:39:36
URL: http://camieofcourse.blogg.se
Postat av: ElinPelin

Fina systrar du har, hur gamla är de?

2007-02-04 @ 21:03:35
Postat av: Lotta

Äre en typ studentbild på dina systrar :) ?

2007-02-05 @ 17:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0