Så sött

Så sött

Hihi här är min söta "avskedspresent" från alla barn! Så sött :) (För er som är blinda för barnkonst så är det deras fingeravtryck och gubbar :)

Känndes lite konstigt att gå hem idag och veta att jag troligen inte ska dit på ett bra tag! Har varit så kul men det kommer säkerligen bli skönt med sportlov nu :)

På söndag bär de av till IKEA som jag babblade överdrivet mycket om för ett tag sen, En tv bänk, 2 lampor, 2 mattor, en garderob som ska bli som en Klädkammare/Walk in closet. Välj efter din åsikt. Och allt vad den ska innehålla (hyllor skohyllor o.s.v)

Förresten haha jag var med i tidningen idag! xD eller inte i tidningen men tidningen som vi får hem hit´s hemsida.... :P    www.sn.se     Kolla på extra bilder från barnvasaloppet hahaahah!

Klicka här för att komma direkt dit och sen på den blåa texten för extrabilder..

Jag står typ och trycker upp en mugg i käften.. Och har svart mössa..


Aja nu ska jag sluta innan det blir för mycket skrivet! :)

Ha ett bra lov? eller har ni lov nu?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0