Veromoda favoriter

Det blir mycke bloggande idag. Känner mig ganska så nöjd med dagen, har som sagt gått väldigt långt och delat ut reklam med Teccan :) haha jobbigt jobbigt.
Men även den här soliga dagen hade sitt slut och det är nu mörkt ute, luktar pommesfrit och fläskfelé, min favorit :) mums mums. Sen får det bli en mysig kväll framför tv:n

Var inne och kikade på Veromoda's klädkollektion och hittade faktiskt en del snyggt. Det jag köpt där förut har jag bara andvänt sådär 2 gånger men det här var Snyggt! :)

Förresten vet någon om den nya trenden blir utsvängda byxor/jeans?

Swear jeans (ljusa)
Low waist, light bootcut - 599,50kr
Autoface jeans (ljus tvätt) Straight. Low waist - 399,50kr


Veromoda jeans

Jag tycker om den gråa speciellt, så otroligt söt. Synd bara att det fortfarande är kallt ute..
Men det går mot varmare tider!
För er som inte ser så bra skriver jag upp priserna igen.

Grå Berry 3/4 blazer - 359,95kr
Gul Minnie ss button dress - 359,95kr

VeroMode blusar

Nu är maten klar.
Kram C

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh vad söt den gråa jackan med puffärmar, fickor och rosett var :) helt perfekt! Grå, fickor, rosett, puffar = perfekt ja!

2007-02-03 @ 18:44:45
Postat av: Elin

Och om jag inte ska tillägga knappar! :D

2007-02-03 @ 18:45:38
Postat av: Camilla

Elin - Ja visst är den P.E.R.F.E.K.T!

2007-02-03 @ 19:07:34
URL: http://camieofcourse.blogg.se
Postat av: madde:

snygga jeans

2007-02-06 @ 15:31:06
URL: http://madeljene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0