Blogg....försvinn inte igen!

Åh nu blir jag verkligen arg! förståss ska inget gå ut över er men jag hade skrivit så mycket! Och sen försvinner allt bara .... tråkigt tråkigt.

orkar tyvärr inte skriva allt jag skrev.

Köp nya glamour haha. Det står om bloggningens beroende och stressande tid... eller hur jag ska säga de .. :P

Lite kort om vad jag skrev i förra inlägget!

Skönt nu bara en skolvecka kvar sen prao på dagis/lekis i 2 veckor bli lite sovorgon för mig det med! 08.15 börjar jag där ska bli kulkul! :) sen vecka 8 alltså precis efter min paro så äre ju lov :)

Nu måste du orka hallå bara en vecka kvar med läxor och prov kom igen!
Kemiprov imorgon och jag orkar inte ens tänka på de, vill bara soooova!

Någon som har en söt filofax? skulle vilja köpa en sådan.. en lite ekonomisk variannt! sparar pengar :)

Presentkort har jag så jag kan "shoppa" lite i alla fall. 150kr på gina och 100-200 någonting på hårakuten som jag får köpa någon bra pridukt för.

Ska klippa mig och ta hål i öronen sen vill ja pierca naveln också :)

Man måste ju bli fin till sommaren!

Så en ny färgning skulle inte sitta helt fel! Kanske silverblont? :)

jag FÖRSTÅR om ni inte orkar läsa de lite konstig sammanfattning
haha men nu ska jag äta mat ciao!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0