Break Up

Break Up

Cameron Diaz ryktas ha tagit uppbrottet från långvariga pojkvännen Justin Timberlake hårt. Hon ska bland annat ha skällt ut skådespelerskan Jessica Biel efter att Justin flirtat med henne på efterfesten till Golden Globe-galan och hon rapporteras ha hamnat i ett 40 minuter långt gräl med expojkvännen kort därefter.

Nu talar den 34-åriga stjärnan ut för första gången efter att hon och Justin gjorde slut och berättar om hjärtesorgen.

— Man får sitt hjärta krossat i förhållanden. Det är aldrig roligt, men man vet att man måste komma över det förr eller senare, säger hon enligt nyhetsbyrån Wenn.

Cameron berättar också att även om det känns mörkt just nu så ser hon ändå ljust på framtiden.

— Över lag är jag väldigt nöjd med allting nu. Mitt liv är en resa, precis som alla andras.

— Vissa dagar tror jag att jag har allting under kontroll och andra dagar tänker jag: ”Vad i helvete är det som händer?” Men det är en verklig, mänsklig upplevelse som alla går igenom, fastslår Cameron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0