gossip girl - för det är jag värd

Nu sitter jag här igen. Kom precis hem från J, har sovit där. Sett jättemånga filmer, en del av dom jag köpte i Thailand :) Just my luck, material girls, the break up, beck - skarpt läge, systrar i jeans... m.f. tror ja ;) haha.

Innan kvällen igår var vi en runda på stan. köpte nya gossip girl - för det är jag värd (kolla här!) , och nya glamour, så då blire lite läsning framöver, inte nog med det så måste jag städa mitt rum, damn..

Har inte haft "dagens outfit" på hur länge som helst så jag får se när det bli läge att börja med den igen :) kanske på måndag? I helgen, eller imorgon så ska jag inte göra något speciellt så då är det ingen uppklädd tjej som går runt i huset! *whatever* fick förresten godis från www.gratisgodis.se för några dagar sen! haha hade helt glömt bort de. mums.. men nu ska jag se om jag kan hitta på ngt roligt!

Hare bäst!
c

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dina inlägg gumman! :D

2007-01-13 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0