GOSSIP GIRL

Tycker du som jag?
att gossip girl serien är något att älska!

Här är en rad härliga böcker! hela 10 st. varav jag har tagit mig tid att fixa lite större bilder på några av de nyaste böckerna, tror ej att alla har släppts ännu. Men det är väl för att man inte ska läsa ikapp tiden för mycket!

bilder;
ALLA gossip girl

Ingen gör det bättrenothing can keep us together
                   ingen gör det bättre               inget kan föra oss samman/ inget kan hålla oss tillsammans
Bara i dina drömmar
                    bara i dina drömmar


Att säga att det här är sant kan jag faktiskt inte lova!

Har hört att första gossip girl boken ska bli till film!
Och så är ju det första man tänker, men herregud den kommer vara så kass jämfört med böckerna! Vilka ska spela huvudrollerna? Jo det jag vet än så länge är att fina Lindsay Lohan ska spela Blair. Vem ska då spela den "snyggare" Serena?!   Väntar otåligt...
Bilder under

News who is playing Blair?

Ha det bra.
kram c

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja eller hur, vem är snyggare än snyggaste Lindsay ;D haha

2007-01-14 @ 13:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0