Inte bra ekonomiskt!

Nu kommer jag få ångest och inte kunna köpa kläder när jag vill. Ska spara till en jäkla massa pengar!

Först och främst min Iphone som kommer ut i höst 3400kr!
Sen så skulle jag gärna se sesong 1 & 2 OC och det skulle kosta skjortan åh köpa de med 1200kr!
Ja, var det något mer, ah jusste en digitalkamera skulle ju sitta fint! :) hur mycke kan en sån kosta?
och en ny webbkamera ganska billigt där men det är ju pengar det också.
sen så ska jag skaffa mig en walk in closet som kommer kosta mycke det med. Om inte pappa bjussar

Något jag i alla fall kommer få in pengar pengar för är min obrutna julklapp, en mp3 som jag ska sälja på något vis för 300-400 kr pappa köpte den för 600 så det blir ett kap för köparen.

Och sommarjobb är jag sugen på också, något bra betalt sådant.

500 varge månad får jag in av mamma också.

Sen har jag namnsdag kanske får något då med, men inte kommer det täcka alla mina köp? :|

Någon som har en idé?
Kram C

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske skulle kunna skaffa nåt litet jobb? jag är bara 14 och är barnvakt 2-3 ggr i veckan och får 1000 i veckan:D men det beror ju på om man orkar med jobb...det blir rätt stressigt

2007-01-24 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0