Julklappar lite försenat

Tackar mig själv för att jag var duktig åh göra spanska läxan tills förra fredagen. Har ny lärere där så jag hade ju ingen aning om hur hon var. Så när man är borta får man göra läxan när man kommer tillbaka. Ganska bra i alla fall :)

Trött och sliten är statusen för hur jag känner mig idag. Måste ha mer sömn inatt.

Ska snart göra något annat  än att sitta här! Helt otroligt. Ska byta julklappar med S "lite försenat" haha, men hon köpte till mig igår så det är inte mitt fel. Hon ska i alla fall få en dvd (musikvideo) och ett par svarta skor (du vet de här som alla hade förra somaren fula klumpiga saker;) Haha.!

Men nu ska vi se både F och T har skrivit till mig.

Kan det inte bli värme nu? :S brrrr.

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0