Lindsay rycker upp sig!

eftersom jag är väldigt trött nu, sov knappt 3 timmar last nigt. så är jag så fräck så jag snor en HEL text! :O men självklart ska jag säga vart den kommer ifrån :) här kommer den ifrån en cool tjej som uppdaterar om lindsay lohan :)

Som jag minns har jag tyckt om Lindsay Lohan sen jag var mini barn och såg förälderafällan haha som när jag såg på lottas bråkmakargata när jag var liten och klippte sönder en utav mina fulaste tröjor klippte jag mig själv som Annie och Hallie i förälderafällan hihi. och sen när mamma frågade om jag hade klippt lugg så var jag för feg för att erkänna. Haha mycke saker har hänt mig ;) T.ex när jag var liten och snodde mina systrars marscara och ville bli lika fin som dom och så målade jag mig svart i hela ansiktet! Det kommer nog vara den bilden jag har som studentbild ;)

Nej över till det jag skulle skriva om.. eller snodde :)


Lindsay
är ute ännu en dag ifrån Wonderland Center. Det kan ju inte vara så kul att vara där hela dagarna heller, nånting måste man ju göra. Vad är då bättre än att gå och shoppa med sin mamma och lillasyster lite. Här shoppar hon tillsammans med Dina och Ali på bl.a Dior. Hon har köpt sig en dryck från Starbucks också, gott! Jag gillar Lindsays kläder här!Snygga jeans och snygg väska!Baskern var också väldigt fin. Det där skulle jag gärna ha på mig.
Här kan man se ett videoklipp och lite fler bilder från detta tillfälle.


// Camilla & Lindsay fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0