Outfit

Jag är omöjlig!
Kollade på mobil och ipod igår, hade ju lyckast spara 2200 så jag hade ju änterligen råd med något av de. Men idag "missade" jag bussen hem. Eller vi slutade 12.05 så jag tog en sväng på stan (ensam) då kan jag ju såklart inte hålla mig så jag köpte 2 tröjor och ett halsband. *ler* ja missnöjd blev jag ju inte med de, men nu kan jag bara köpa ngt för ungeför 1700 som jag har kvar... Aja det kommer fler tillfällen i livet då jag har pengar :) här är i alla fall morgondagens outfit, har ju inte haft den kategorin på månader!

gjorde slut på 317,50:-

Outfit 15/1-07
                                                                                                                                         klicka för större

Grått linne (köpt idag) - ginatricot 79:-
Grå, vit randig tröja (köpt idag) - gina tricot  199:-
hjärthalsband (köpt idag) - ragazza 39,50:-
Svarta jeans - ginatricot 499:- 

Ne nu ska jag göra lite nytta för mig själv, mattediagnos och biologi tills imorgon!

Hare bra! /c

Kommentarer
Postat av: Blair

Åhh du har alltid så snygga kläder! avundsjuk. (haha, söt bild på din rumpa ;)

2007-01-15 @ 19:06:22
Postat av: Jazze

Här har vi en gina babe ;)

2007-01-15 @ 22:04:24
Postat av: Elise

Älskar de där byxorna, har inte varit på stan på jättelänge. Har tröjan kommit ut nyligen? ditt hår se as fint ut :D!

2007-01-17 @ 19:31:55
Postat av: Emma

Herregud vilka bilringar det ser ut som du har smalis! Men det är för att du håller händerna sådär va ??

2007-01-17 @ 19:35:18
Postat av: richi

Fint halsband :)

2007-01-17 @ 21:49:12
Postat av: Camilla

Blair - heter du blair eller är du ett stort fan av gossipgirl. om de heter de coolt. blair,blair,blair* tack så mycke

Jazze - haha joråå ^^,

Elise - ja visst är dom för fina :) ja jag tror väl de, tackar tacka, funderar på att klippa mig men vet inte hur...

Emma - haha jag vet, orkade inte ta fler bilder.

Richi - Tack tycker jag med :)

2007-01-19 @ 13:37:21
URL: http://camieofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0