Shoppingberoende? :/

Nu blir jag arg på mig själv!

har du sagt åt mig själv att jag ska spara pengar nu inte slösa!

och vad gör jag? köper kläder, smink, accesoarer, nagellack hejvilt!
nej skärpning nu!

Över till något bättre, köpte två nagellack idag ett svart och ett rosa, har lagt undan 1200 som jag inte får ta ifrån, har städat mitt rum. (y) tummen upp för det!

Men plugga blir det varken mer eller mindre av. Matten gick inte bra 6 frågor och 6 rätt... ja men det var ju bra? nej hehe man kunde få 2 rätt på varge svar och jag hade ju bara haft en lektion föra iagnosen och pluggade typ ingenting. Kom igen nu, du behöver de här kunskaperna! ..................... not.


Jag älskar verkligen den här tjejen! Förut hade jag ingen riktig alltid ställa upp kompis, känns som om hon offrar allt för mig. jag kanske tar fel men jag älskar henne! MFJ<3

Har fikat med Mar. (hon bjöd.) idag och gått på stan. köpt en macka på pressbyrån och sen tog vi bussen hem.  Så otroligt snäll!

Tycker synd om Jo som ligger hemma och är sjuk, hon missar ju så sjukt mycke! (jag vet hur det är) Själv går jag till skolan och smittar att svaga personer av min förkylning och stumhet på morgonen. Sen på eftermiddagen blir det värre, kan knappt andas! Hatar att vara sjuk!

Nej, nu ska jag se om jag fått sms'et från Mar. som skulle skicka sv. läxan till mig :)
säger ju att hon är snäll!

Kram på er C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0