Snö

Idag är jag hemma från skolan, orkar inte med fredagsskola. Så mycke läxor och jag orkade inte göra ett piss igår. Men nu håller jag på med Spanskan sen ska jag väl kolla på matten och engelskan också. FAN jag som änterligen tänkte börja göra hemkunskapsläxorna glömmer jag boken i skolan, jag vet. sååå smart.

Snösnösnö. Sist jag skrev om snö var den första november! :D och nu kommer den igen, läste gossipgil igår. Där snöade det också. hoppas bara vi inte för precis lika mycke som dom haha! har verkligen längtat till vinter. och nu har jag bestämt att Teccan ska följa med mig upp till romme när vi åker dit med skolan! HA!

Hoppas d mår bra, själv är jag sjuk :(     :) haha puss c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0