Klagar så mycket

Hejsan!

Fysikprov
var det idag dårå, jo det gick väl som förväntat inte så bra men kanske inte jättedåligt i alla fall. Imorgon ska jag hårdplugga Biologi eftersom jag inte orkade göra det idag, och jag kommer inte orka imorgon heller för den delen, då är det MIN namnsdag Lost, OC och slappa som gäller ;)

Så torsdag kommer bli en tuff dag för mig haha! Då vi för övrigt slutar 15.35 och sen åker jag buss och den går 10 över 4 och så tar det en halvtimma (den stannar och släpper av folk hela tiden.) 20 i fem kanske jag är hemma då... Suger att åka buss SUCK!

Jo som jag nämt tidigare skulle det vara jävligt skönt med Sommarlov nu Lääängtar. Men det kanske är lite tidigt att börja längta, eftersom jag inte har börjat planera skolavslutningskläderna ännu.

love C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0