Lista

♥Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och hungrig
Favoritgodis: Djungelvrål och Fillidutter :D
Kläder just nu: Mjukisbyxor, orange gina tröja och röd v ringad t-shirt
Musik just nu: Understand - Christina Agurilera
Sommarplaner: Kanske London i 3 veckor annars kompisar, sol&bad, varma kvällar ohh vad härliigt :) (bortsett från mygg)
Hur många kuddar sover du med: 3 st
Spelar du nåt instrument: Nej!
Morgon- eller nattmänniska: Morgon? no way här är man vaken på natten ;)
Vem är viktigast för dig: Kompisarna, och familjen!
Bio eller promenad: Gå promenad till bion! haha..
Är du kittlig: hm, skojar du?
Snarkar du: Nej, inte vad jag vet i alla fall!
Stjärntecken: Stenbocken 27 December 1992
Äckligaste insekten: usch
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla fram allt jag vill ha!
Vad vill du jobba som? Inredningsarkitekt, eller i något i mode kanske ngt med film :)
Stökigt eller välstädat? Välstädat, vem gillar stökiga rum?
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, eller få för mig kanske men jag skulle nog inte göra det
Gillar du att sjunga? Jarå!
Anser du att du är stark? Ja, ibland! ;)
Vad gör du om du får hicka? Håller andan! Eller sjunger
Vad längtar du mest efter just nu? Sommarlov och värme! Sen skulle jag vilja hitta något kul sommarjobb för at tjäna pengar :)

Vet ni något kul jobb man kan ha, at dela ut reklam har jag testat och det var hemskt ;)

Kommentarer
Postat av: lindanneli

najs lista, vill bara säga att jag älskar din blogg&jag läser varje dag ;d

2007-03-06 @ 19:40:41
URL: http://lindanneli.blogg.se
Postat av: Camilla

Lindanneli - Ojoj vad kul! :D

2007-03-06 @ 19:56:09
URL: http://camieofcourse.blogg.se
Postat av: Evelina

Kul lista, hihi! :D

2007-03-08 @ 08:06:52
URL: http://eveliinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0